Min første Korea Box

Nå har jeg omsider fått min aller første Korea Box, og jeg må si jeg er både imponert og fornøyd. Jeg gjorde selvsagt litt research før jeg bestilte boksen, og burde kanskje ikke være så sjokkert, men jeg ble allikevel svært positivt overrasket. Korea Box har utrolig mange forskjellige bokser å velge mellom, og jeg valgte å bestille “K-Pop CD”-varianten, hvor man hver måned blir tilsendt et K-Pop album og en overraskelse til. Hvilket album du får er ikke helt tilfeldig, siden du kan sende dem en e-post med de artistene du liker best, også oppretter de en Google Sheet, der både du og de har oversikt over hva du kunne tenke deg og hvilke album du eventuelt allerede har. Hver boks er med andre ord skreddersydd for hver enkelt kunde etter hvilke preferanser man har, og det skal derfor en del til å bli misfornøyd. 

Når man åpner boksen, blir man først møtt med et ark det står Korea Box på, og hvor du får interessant informasjon om Korea. I dette tilfellet var det litt informasjon om forholdet mellom Sør-Korea og Nord-Korea etter de olympiske lekene, og om forskjellene på språket i de to landene. Jeg synes det er et veldig artig tillegg i boksen, og jeg ser frem til å lære noe nytt om Korea i hver boks. Jeg fikk også et håndskrevet notat, der det sto litt om at de er glade for at jeg, og mange andre rundt om i hele verden, ønsker å lære om koreansk kultur, og at de er glade for at jeg vil støtte deres business. Som en velkomstgave hadde de dessuten sendt med en ansiktsmaske. Dette personlige preget de har lagt ned i esken, synes jeg var utrolig hyggelig, og det var det som imponerte meg mest med hele esken. Selvsagt var jo albumet høydepunktet, og årsaken til at jeg bestilte boksen, men det at de faktisk tar seg tid til å skrive et notat for hånd for å gjøre kundene fornøyd, synes jeg var veldig spesielt og ikke noe jeg har opplevd tidligere. 

Men over til hovedattraksjonen, som faktisk er det jeg hadde bestilt esken for; nemlig albumet og overraskelsen ved siden av. Albumet jeg fikk i min første Korea Box er GOT7 sitt nyeste album “Eyes On You”, og jeg ble tilsendt “You”-versjonen. Albumet kommer i utgangspunktet i 3 varianter, slik at man kan velge det man har mest lyst på utifra hvilken fotobok man ønsker seg, for eksempel, eller den man synes er finest. Eller så kan man alltids også kjøpe alle 3. Dette er et album jeg hadde lyst til å kjøpe fra før av, så da ble jeg naturligvis veldig lykkelig av å se det ligge i esken. Overraskelsen jeg fikk ved siden av var en BTS-kalender man kan ha på for eksempel skrivebordet sitt. Sånne type ting er ikke noe jeg vanligvis velger å bruke penger på, og jeg bestilte Korea-boksen først og fremst for å motta album en gang i måneden, men jeg synes kalenderen er veldig søt, og jeg kommer til å ha den stående fremme. BTS har tross alt en spesiell plass i hjertet mitt, haha. Kalenderen har alle månedene i 2018, og 2019. Jeg tenkte først det kanskje var litt dumt å få en kalender når man allerede er halvveis i året, men så viste det seg at den varer ut 2019, og da er det jo greit. En kalender er alltids kjekk å ha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Alt i alt er jeg veldig veldig fornøyd med esken min, og kommer til å fortsette å abonnere på den over lengre tid. Det er noe som er litt stas med å få en overraskelse i posten hver måned. Det er liksom litt mer spennende enn å bare bestille ting og vite hva man venter på. Det er selvsagt utrolig gøy det også, men det er noe med å vite at man får noe bra i posten, men å lure på hva det kan være, som er ekstra spesielt, og jeg anbefaler virkelig denne typen abonnement til andre også. Det finnes jo slike bokser for alle slags interesser der ute, ikke bare Korea Box. 

Jeg kommer til å skrive et eget innlegg om “Eyes On You”, der jeg viser hva som følger med i det og litt om hvilke sanger på albumet jeg liker best og så videre, så stay tuned for det. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg