Jeg har et spørsmål

Vil jeg noen sinne få disse sangene ut av hodet?

GOT7 – “하지하지마 Stop stop it”
 
4pUc7SD0PmU

NCT DREAM – “마지막 첫사랑 (My First and Last)”

 
i0p1bmr0EmE

TWICE – “What is Love?”

 
x6QA3m58DQw

SUPER JUNIOR – “쏘리 쏘리 (SORRY, SORRY)”

 
HtJS32n6LNQ

TVXQ! – “주문 – MIROTIC”

 
Nu2yQ1zYDYU

PENTAGON – “Shine (빛나리)”

 
Jeg vet ikke hvorfor jeg i det hele tatt liker flesteparten av disse sangene, annet enn at de er helt ekstremt catchy. Et par av de har jeg egentlig ikke vært noe glad i heller, sånn i begynnelsen, men så bare har de satt seg på hjernen, også har jeg blitt overbevist om at det er bra sanger på grunn av det, haha. Også elsker jeg tydeligvis cheesy sanger, og de fleste av disse er jo det. Ingenting er bedre for humøret mitt enn cheesy låter. Den siste sangen synes jeg for så vidt ikke er så cheesy, men genuint bra, og den setter seg definitivt i hodet med en gang. Har troen på at den kommer til å være veldig høyt på lista over favorittsangene mine fra dette året. Har tross alt hørt på den nesten nonstop i hele April. Musikkvideoen er dessuten veldig underholdende. Alle disse musikkvideoene er i grunn det. Noen av de er bare så klisjé at man ikke kan gjøre annet enn å nyte det. K-Pop er helt fantastisk. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg