Jeg burde ikke ha internett

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb1 preset

Okei. Herregud. Ja…

Jeg har vært så heldig og hatt fri denne helgen, og i går tenkte jeg plutselig at jeg burde vel forhåndsbestille BTS sitt kommende album “Love Yourself: Tear”, siden det har jeg jo så klart veldig lyst på. Jeg er overbevist om at det blir et bra album, siden jeg liker absolutt alle de andre albumene de har gitt ut tidligere.

Riktignok har det seg jo sånn at jeg har ingen fysiske K-Pop album ennå. Jeg venter på mitt første i en Korea Box som jeg bestilte for litt siden (og jeg aner forresten ikke hvilket jeg får, så er svært spent på det). Men i går da jeg skulle forhåndsbestille dette BTS-albumet, ble jeg brått distrahert av alt annet til salg på nettsidene jeg var inne på. For det er jo i grunn ganske mange album jeg godt kunne tenke meg å kjøpe, da. De er jo mye mer enn bare en CD i et cover, ikke sant, og jeg fikk liksom plutselig denne ideen om at jeg ville starte en samling. Og for å si det sånn, presterte jeg å ganske spontant bestille FEM K-Pop album på under 24 timer. La meg så nevne at to av disse forresten er det samme albumet i to ulike versjoner, fordi jeg ikke greide å velge. Så, etter at fem album var kjøpt og betalt, kom jeg på at det jeg egentlig skulle bestille var “Love Yourself: Tear”.

Med andre ord, glemte jeg nesten å bestille det albumet jeg først hadde planer om å kjøpe. Men bare nesten. Seks album har jeg altså bestilt det siste døgnet, til tross for at jeg hadde en plan i bakhodet om å spare penger denne måneden, haha. Det var verdt det da. Nå har jeg dessuten sjansen til å dedikere et eget blogginnlegg til hvert enkelt album så fort jeg mottar de, med bilder av alt de inneholder, så stay tuned for that.

For å avslutte: Her er to sanger jeg har hørt mye på i det siste, som ikke har noen verdens ting med hverandre, eller resten av innlegget å gjøre. De er bra da. Enjoy. 

EXO-CBX – “花요일 (Blooming Day)”
 

z3KIMpvR4co

Jung Ilhoon – “She’s Gone”

 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg