Black on Black

 
NCT skuffer meg faktisk aldri. Det finnes ikke én sang jeg ikke liker på albumet de ga ut i Mars, og egentlig generelt. Alle videoene og låtene de har sluppet i år har vært skikkelig bra. Og nå har de lagt ut videoen til “Black on Black” som er den første sangen hvor hele NCT er med samtidig og de ikke er delt inn i NCT U, NCT 127 eller NCT Dream. Jeg har sett skikkelig frem til denne videoen, og den lever fullstendig opp til forventningene. Koreografien er fantastisk, som vanlig, og jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg digger å være vitne til slikt talent og hardt arbeid. Det er derfor jeg elsker K-Pop. 10/10. Haha. Wow.
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg