Hei

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with c1 preset

Jeg pleide å ha blogg. Jeg blogget om alt mulig og var cirka 12 år gammel. Deretter var jeg 14. Og da jeg var cirka 17, kanskje, så blogget jeg ikke noe særlig lenger. Det har alltid vært av og på, også var det plutselig bare av i flere år. Så slettet jeg alle innleggene, fordi de var gamle og pinlige. Nå er jeg 21 år gammel og skriver plutselig blogginnlegg igjen, etter å ha grublet frem og tilbake i månedsvis, om jeg skal gjøre det eller ikke. Jeg har liksom hatt litt lyst til å blogge igjen, jeg har bare ikke hatt noe spennende å blogge om. Det har jeg egentlig ikke nå heller. Livet mitt er i tillegg svært lite skandaløst, og ikke noe særlig interessant å lese om, sånn egentlig. Derfor tror jeg ikke at jeg kommer til å skrive så veldig mye om livet mitt. Og jeg kommer ikke til å skrive for å tiltrekke meg lesere heller. Jeg vil aller helst bare skrive om det som faller meg inn, og ha blogg for min egen fornøyelse, så jeg får utløp for det som fascinerer meg. Så får de som måtte ønske det lese, og de som ikke vil, trenger ikke.

For tiden er det jobb og K-Pop som er mest dominerende i livet mitt, og det er svært sannsynlig at sistnevnte blir hovedtemaet på denne bloggen. Det har seg nemlig sånn at ingen av vennene mine interesserer seg for det samme, og jeg trenger å få ut gleden som K-Pop gir meg på en eller annen måte, og da tenkte jeg kanskje at en blogg like gjerne er løsningen på det. Jeg er også svært glad i bøker og sminke og det kan derfor hende at det også av og til blir tatt opp. Jeg vet ikke ennå. Men heldigvis er denne bloggen bare min, og jeg kan skrive om hva jeg vil, og det er ingen forventninger til hva det trenger å være. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg